click here please

how many people come here

Tuesday, November 26, 2013

dunia twitter

hari itu lepas aku putus sama dia,
aku bawa diri ke twitter.
di situ suasana lebih santai.
tidak formal.

jika di facebook ramai betul yang perasan bagus.
aku rasa rigid.

di twitter aku belajar apa itu istilah "twitter crush"
sekurangnya aku tidak angau teruk.
twitter crush aku itu seorang yang mampu buat aku lebih bersemangat untuk mengejar cita-cita dalam hidup.

aku kagum sama dia.
acapkali profile twitternya aku stalk.

yang lebih istimewa itu adalah,
dia tidak tahu bahawa aku crush padanya.
oh indahnya dunia.

midurana

1 comment:

  1. entri macam nilah yg org kata ori, takde kat tmpt len (jgn hang ciplak dah ler). Buat bnyk2 entri camni n labels tu, biar target keywords. bagi yg panjang sket. Jrg org taip "aku", "apa" jer kat google. hoho..

    aku mmg buta twitter jd takde pun jengah2 twitter lagi2 bila kena hashtag. ntah apa ke bendanya tu.

    ReplyDelete