click here please

how many people come here

Friday, December 20, 2013

Nak kena minta izin ke kalau nak post status kat twitter

Aku pun taktahu apa jadah tajuk cenggini tapi aku nak tulis juga.

Twitter bagi aku terkenal sebagai medan yang terdapat ramai golongan judgemental. Eh tapi semua orang pun judgemental khennns.

Contohnya macam suatu hari datang angin ribut kau, kau rasa nak tweet amarah, jiwang, mahupun ilmiah tapi ada sesetengah pihak mempertikaikan.

Contoh ayat mempertikaikan tu malas aku nak hurai tapi bagi aku, tweet sahajalah semahumu asalkan kau guna akaun  kau dan bukan ikut perasaan salah guna akaun yang kau curate. Emm tapi kalau nak salah guna pun apa salahnya kan. Hak engko. kakaka

Tweetlah, tweet umpama tiada hari esok agar nanti kau tak menyesal keesokan harinya macam "ruginya aku tak tweet sekian, sekian semalam"

Eh aku ni banyak sangat terpengaruh ni :(

Gasaklah. Yang penting, itu idea kau, pendapat kau, kritikan dialu-alukan, mana yang baik ambil, yang tak baik cuba ubah.

Malaslah nak sambung. Bye.

midurana

No comments:

Post a Comment